Het wel en wee van.reismee.nl

Camperen bij het meer van Bolsena (Italie), incl. bezoek aan Rome

Hallo en welkom (terug) op mijn reislog!

Aankomende vakantie gaan we weer camperen bij het meer van Bolsena,

http://www.activabolsena.nl/index.php/camping/camping-tre-gradini.html

een soort van back to basic in ons koepeltentje...

Tussendoor zullen we ook 2 dagen (1 overnachting) een bezoek brengen aan Rome...

http://www.hotelclodio.it/

Aftellen kan beginnen..... (nog 4 brooddoosjes)

Vanaf week 30 kun je hier weer nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je waar we ons bevinden of en waar we zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Anita

Reacties

Reacties

Familie Sluijk

Hey vakantiegangers,
Roerige eerste dagen van jullie vakantie, maar elk nadeel heeft zijn voordeel is de conclusie die wij met een gerust hart kunnen trekken uit jullie reisverhaal. Blijf er het beste van maken en geniet...

Ik heb nog drie brooddoosjes te gaan :-P!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!